Ο Γκιγιόμ Κανέ ρίχνει «Ζαριά» στις μεγάλες οθόνες 

by admin
1 views

Από την έναρξη της η ταινία «Ζαριά» ρίχνει εξάρες και πιάνει ντόρτια. Ένας ληστής θα θέσει σε κίνδυνο τη σωματική της ακεραιότητα μιας τριμελούς οικογένειας, προσπαθώντας να κλέψει και ίσως να βιάσει παρουσία συζύγου και παιδιού την ιδιοκτήτρια. Ο γείτονας, και καλός τους φίλος, θα επέμβει τη στιγμή που χρειάζεται ακινητοποιώντας τον ληστή. Αυτό το γεγονός θα μείνει άσβεστο στη μνήμη όλων για το υπόλοιπο της ζωής τους. 10 χρόνια αργότερα, η γυναίκα που σώθηκε, μοιάζει δύσπιστή για τον γείτονα που την έσωσε πριν από χρόνια γιγαντώνοντας το κενό εμπιστοσύνης ανάμεσα στους δύο φίλους, καθώς πολλά στοιχεία προδίδουν ότι η φιλική και επαγγελματική σχέση τους δεν βασίζεται στην ειλικρίνεια. Σύντομα ο Ματιέ θα ανακαλύψει πως ο Βανσάν ξεπέρασε ένα ακόμα όριο. Η πίστη του προς τον φίλο του τότε θα κλονιστεί πλήρως. 

Δείτε το τρέιλερ της ταινίας «Η Ζαριά»

Πώς θα περιγράφατε τη σχέση σας με τον Ιβάν Ατάλ σήμερα, με τον οποίο είχατεσυνεργαστεί ξανά στην ταινία «Μεγάλωσε αν Τολμάς» ΑΚΑ Rock’n Roll (σ.σ. που ήταν η άτυπη συνέχεια του «Αγάπα με αν Τολμάς»);  

Ο Ιβάν είναι ένας ηθοποιός και σκηνοθέτης που πάντα εκτιμούσα πολύ, όμως δεν γνωριζόμασταν καλά. Στην πραγματικότητα ήταν αυτός που… ανάγκασε την ατζέντη μου Cécile Felsenberg να καταλάβει ότι προτίθεται να παίξει στο «Μεγάλωσε αν Τολμάς», αν υπήρχε ρόλος για εκείνον! Χάρη στην παρέμβασή του, είχα την ιδέα να δημιουργήσω τους χαρακτήρες των δύο αδερφών Άταλ, (Ιβάν και Aλέν)!… Ο Aλέν είναι ο παραγωγός μου εδώ και πολλά χρόνια, αλλά δεν είναι επαγγελματίας ηθοποιός. Υπήρχαν πολλά να πούμε.  

Ο Ιβάν λοιπόν, έπαιξε το ένα από τα δύο αδέρφια που επικοινωνούσαν περισσότερο μαζί μου. Πέρασα υπέροχα στο πλατό, ανακαλύπτοντας έναν καταπληκτικό άντρα, με τον οποίο είχα ενθουσιαστεί. Αγάπησα τον ηθοποιό και τον άνθρωπο, και επιθυμούσα μια μέρα να δουλέψω ξανά μαζί του… Όταν ο Ιβάν μου ζήτησε να είμαι μέρος της ταινίας του «Η Ζαριά», χάρηκα πολύ, επειδή, επιπλέον, μου άρεσε πολύ το σενάριο. Τα θρίλερ, είναι ένα είδος ταινίας που πάντα μου άρεσε. Θεωρώ ότι ο Ιβάν κατάφερε να δημιουργήσει κάτι που ταιριάζει απόλυτα σε αυτό το στυλ κινηματογράφου.  

Ο Γκιγιόμ Κανέ ρίχνει «Ζαριά» στις μεγάλες οθόνες 

Στην ταινία, υποδύεστε τον χαρακτήρα του Βενσάν. Πώς θα περιγράφατε αυτόν τον αμφίθυμο χαρακτήρα;  

Ο Βενσάν είναι ένας τύπος, που σε μεγάλο μέρος της ζωής του, έβλεπε τον εαυτό του ως πετυχημένο σε κάθε τομέα. (Ήταν ο) Άντρας για όλες τις περιστάσεις. (Ήταν)το αντίθετο από τον Ματιέ, τον χαρακτήρα του Ιβάν, που από την πλευρά του, έχει περισσότερες αμφιβολίες για τον εαυτό του. Ο Βενσάν ξέρει ότι ο Ματιέ τού είναι κατά κάποιο τρόπο υπόχρεος, για την κοινωνική του ανάταση. Είναι ένας αρκετά ανέμελος άνθρωπος, μέχρι τη μέρα που μια τραγωδία θα ανατρέψει τα πάντα.  

Ο Γκιγιόμ Κανέ ρίχνει «Ζαριά» στις μεγάλες οθόνες Ο Γκιγιόμ Κανέ ρίχνει «Ζαριά» στις μεγάλες οθόνες 

Η ταινία καλύπτει επίσης αρκετά θέματα: τη συντροφικότητα, τη φιλία, τη μοιχεία, το ψέμα… Ποιο από αυτά τα θέματα κυριαρχεί στην «ατζέντα» σου;  

Θα πρόσθετα στη λίστα σας και αυτό της σχέσης με τον θάνατο. Όταν συμβαίνει το τραγικό συμβάν, ο χαρακτήρας του Ιβάν βρίσκεται σε μια ειδική κατάσταση. Είναι συναρπαστικός ο τρόπος που αντιμετωπίζεται αυτό στην ταινία. Στη συνέχεια, βιώνει το είδος του εφιάλτη που όλοι έχουμε αναλογιστεί: κρίνεται ένοχος για έναν φόνο που δεν ήθελε να διαπράξει. Είναι μια τρομερή, ανεπανόρθωτη και ενοχική στιγμή…  

Και οι δύο μοιράζεστε την οθόνη με τρεις γυναικείες παρουσίες: τη Μαρί-Ζοζέ Κροζέ, τη Μαϊγουέν (γνωστή επίσης και ως σκηνοθέτι) και την Άλμα Χοντορόφσκι (εγγονή του εκκεντρικού δημιουργού Alejandro Jodorowsky). Θα μας μιλήσετε για τους συνεργάτες σας;  

Χάρηκα πολύ που συναντηθήκαμε ξανά με τη Μαρί-Ζοζέ, με την οποία είχα γυρίσει (σ.σ. ως σκηνοθέτης) το «Μην το Πεις σε Κανένα»· ακόμα κι αν τότε δεν είχα πολλές σκηνές μαζί της. Το ίδιο ισχύει και για τη Μαϊγουέν, έχω πολύ ευχάριστες αναμνήσεις από αυτή την πρώτη μας συνεργασία. Όσο για την Άλμα, ήμουν εγώ που την πρότεινα στον Ιβάν: την είχα δει στην ταινία «Δωμάτιο 108» με τον Jérémie Renier το 2020, όπου ήταν φανταστική.  

Ο Γκιγιόμ Κανέ ρίχνει «Ζαριά» στις μεγάλες οθόνες Ο Γκιγιόμ Κανέ ρίχνει «Ζαριά» στις μεγάλες οθόνες 

Μπορεί να τον γνωρίζατε ως ηθοποιό αλλά και κοινωνικά όμως, πώς ήταν να αφαιθείτε στη σκηνοθετική καθοδήγηση του Ιβάν Αττάλ;  

Είναι εξαιρετικός σκηνοθέτης σκηνών και καθοδηγητής ηθοποιών. Ο Ιβάν ξέρει ακριβώς τί θέλει στα γυρίσματα και είναι πολύ ξεκάθαρος για τις προθέσεις του. Μαζί του, δεν υπάρχουν εντάσεις γιατί είναι πολύ ακριβής. Όταν τον βλέπουμε να σκηνοθετεί, καταλαβαίνουμε ότι έχει κατανοήσει πλήρως την ταινία του. Από την άλλη, αυτό που με διασκέδασε ήταν ότι δεν ήθελε να κινηματογραφήσει τον εαυτό του: το μισεί αυτό! Είναι ένα συναίσθημα που γνωρίζω, καθώς και εγώ έχω τη διπλή ιδιότητα του ηθοποιού-σκηνοθέτη, όταν παίζω στις δικές μου ταινίες. (Και είναι λογικό γιατί) θέλουμε να επικεντρωθούμε τόσο πολύ στη σκηνοθεσία της ταινίας, που σχεδόν αισθανόμαστε παγιδευμένοι όταν πρέπει και να παίξουμε σε αυτήν.  

Ο Γκιγιόμ Κανέ ρίχνει «Ζαριά» στις μεγάλες οθόνες Ο Γκιγιόμ Κανέ ρίχνει «Ζαριά» στις μεγάλες οθόνες 

Στην ταινία πρωταγωνιστούν οι Ιβάν Ατάλ, Μεϊγουέν,Γκιγιόμ Κανέ,Μαρί-Ζοζέ Κροζ ενώ το σενάριο υπογράφουν οι Γελ Λανγκμάν και Ιβάν Ατάλ. Την σκηνοθεσία έχει αναλάβει (και πάλι) αποκλειστικά ο Ατάλ. Η Ρεμί Σεβράν βρίσκεται στην διεύθυνση φωτογραφίας και στην σκηνογραφία η Μαρί Σεμινάλ. Στο μοντάζ της ταινίας ανέλαβε η Αλμπερτίν Λαστερά και τη μουσική της ταινίας η Νταν Λεβί. Η ταινία κυκλοφορεί στις 8 Αυγούστου στην Ελλάδα η διάρκεια της είναι 85’ λεπτά. 

Ο Γκιγιόμ Κανέ ρίχνει «Ζαριά» στις μεγάλες οθόνες Ο Γκιγιόμ Κανέ ρίχνει «Ζαριά» στις μεγάλες οθόνες 
Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος



Περισσότερα Εδω

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ