Ευρωεκλογές 2024: Ενημερωτική εκστρατεία και πρωτοβουλίες ενίσχυσης της συμμετοχής

by admin
1 views

Από τις 6 έως τις 9 Ιουνίου 2024, περισσότεροι από 370 εκατομμύρια Ευρωπαίοι πολίτες θα κληθούν να ψηφίσουν στα 27 κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την εκλογή 720 μελών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου. Τα αποτελέσματα των εκλογών θα είναι διαθέσιμα σε πραγματικό χρόνο στον ειδικό ιστότοπο του Κοινοβουλίου.

Εκστρατεία για τις Ευρωεκλογές

Καθώς πλησιάζουν οι ευρωπαϊκές εκλογές, πολλαπλασιάζονται οι ενημερωτικές πρωτοβουλίες για την ενίσχυση της συμμετοχής των πολιτών. Ακολουθεί μια επισκόπηση των δράσεων που λαμβάνουν χώρα σε ολόκληρη την ΕΕ:

  • Βίντεο της εκστρατείας #ΑξιοποίησεΤηνΨήφοΣου: Η Sviatlana Tsikhanouskaya, η Oleksandra Matviichuk και ο Lorent Saleh, βραβευθέντες με το Βραβείο Ζαχάρωφ, καλούν τους πολίτες να ψηφίσουν στις ευρωπαϊκές εκλογές.
  • Συνεργασία Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου με την ποδοσφαιρική ομάδα FC Bayern München: Οι φιλάθλοι καλούνται να αξιοποιήσουν την ψήφο τους στις επικείμενες εκλογές, ενώ ποδοσφαιρίστριες του UEFA Women’s Champions League προωθούν το ίδιο μήνυμα. Ένα διαφημιστικό σποτ μεταδόθηκε σε έξι ιταλικά γήπεδα σε συνεργασία με την Lega Serie A.
  • Παιχνίδι Europe Race To Democracy: Η εταιρεία Game In Society διαθέτει δωρεάν το παιχνίδι για τους συνδρομητές του Fortnite, ενώνοντας τις δυνάμεις της με την εκστρατεία του Κοινοβουλίου για την ενίσχυση της συμμετοχής των νέων πολιτών. Το παιχνίδι είναι προσβάσιμο στο Fortnite με τον κωδικό 8132-4493-8197.
  • Πρωτοβουλία #WeVoteForEurope: Το YOUROPE e.V. και η Ευρωπαϊκή Ένωση Φεστιβάλ συνεργάζονται για να πείσουν το ακροατήριό τους να ψηφίσει στις ευρωπαϊκές εκλογές.
  • Δράση για την ένταξη και την αλληλεγγύη στην Πορτογαλία: Το γραφείο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου συνεργάστηκε με την Europe XXI και το Surfing Life Club για δύο ημέρες surfing χωρίς αποκλεισμούς στις 1-2 Ιουνίου.

Υποστήριξη από Ιδιωτικές Εταιρείες

Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο χαιρετίζει τις πρωτοβουλίες ιδιωτικών εταιρειών που προωθούν τη σημασία της ψηφοφορίας στις επικείμενες εκλογές:

  • Spotify: Δημιούργησε ένα playlist με τίτλο «Play Your Part, Europe!» για να ενθαρρύνει τους πολίτες να ψηφίσουν. Θα στείλει ειδοποιήσεις μέσω της εφαρμογής του, οδηγώντας στις ιστοσελίδες του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για τις εκλογές.
  • Oatly: Ενθαρρύνει τους ηγέτες των επιχειρήσεων στην Ευρώπη να κινητοποιήσουν τους εργαζομένους, τις κοινότητες και τους πελάτες τους για να ψηφίσουν, με δράσεις όπως πανό σε κτίρια και προβολές ταινιών στη Στοκχόλμη, το Άμστερνταμ και το Ελσίνκι.
  • Coca-Cola Europe: Ξεκίνησε καμπάνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με τίτλο «Επιλογές υπάρχουν. Η επιλογή είναι δική σου. 6-9 Ιουνίου 2024» και στοχευμένες εξωτερικές δράσεις.
  • Apple: Παρουσιάζει μια κυλιόμενη ιστορία στο App Store σε όλες τις χώρες της ΕΕ, προωθώντας επίσημες εφαρμογές της ΕΕ και διευκολύνοντας τη μετακίνηση των ψηφοφόρων στα εκλογικά τμήματα.
  • Dott: Προσφέρει δωρεάν διαδρομές για να διευκολύνει τους χρήστες της να ψηφίσουν, ενώ στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email και εφαρμογής.
  • Snapchat: Δεσμεύεται να καταπολεμήσει την παραπληροφόρηση, ακολουθώντας τα βήματα της Meta, της Google και του TikTok.

Οι εκλογές του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου 2024 είναι μια κρίσιμη στιγμή για την Ευρώπη και οι πολυάριθμες πρωτοβουλίες και συνεργασίες στοχεύουν να ενισχύσουν τη συμμετοχή και να διασφαλίσουν ότι η φωνή κάθε πολίτη θα ακουστεί.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος


Περισσότερα Εδω

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ