“Άμλετ” με τον Αν. Ροϊλό στον ρόλο του Σαιξπηρικού ήρωα στο θέατρο Δάσους- Το πρόγραμμα της περιοδείας

by admin
1 views

Ο ‘Αμλετ, το κορυφαίο έργο του Σαίξπηρ και του παγκόσμιου θεάτρου, αναδεικνύεται σκοτεινό και αβάσταχτα επίκαιρο, με την κινησιολογική επεξεργασία της Πατρίσιας Απέργη, να τονίζει κρυφές πτυχές της ανθρώπινης κατάστασης, τα θεατρικά κοστούμια της Βασιλικής Σύρμα να καταργούν τονχρόνο, σε μια μοναδική ατμόσφαιρα που ολοκληρώνουν η σπαρακτική μουσική του Σταύρου Γασπαράτου, οι αιχμηροί φωτισμοί του Νίκου Σωτηρόπουλου καιτο ευρηματικό video-art του Θωμά Παλυβού, εντός τουσκηνικού χώρου – θεατρική μηχανή που σχεδίασε η Μικαέλα Λιακατά.

Ο λόγος του συγγραφέα, όπως μας αποκαλύπτεται από την ποιητική απόδοση του Γιώργου Χειμωνά, ερμηνεύεται από έναν θίασο εξαιρετικών ηθοποιών με επικεφαλής τον Αναστάση Ροϊλό στον ρόλο του Άμλετ, σε μια παράσταση που φιλοδοξεί να εγγραφεί στη μνήμη των θεατών.  

Σ’ έναν κόσμο σκοτεινό, αδίστακτο, όπου η φιλία αλλά και οι σχέσεις αίματος δεν σημαίνουν τίποτε, ο Άμλετ στοχάζεται. Η άρνηση για δράση καθρεφτίζει τη σύλληψη της εικόνας ενός κόσμου, πού όσο κι αν αλλάζει, τα ερείπια στέκουν εκεί- απαράλλαχτα. Αποσύνθεση. Η φθορά, η διαφθορά, η παρακμή, η θανάσιμη επανάληψη. Ο Άμλετ στοχάζεται. Όχι τόσο το να ζεις αλλά το πώς μπορείς να ζειςμια ζωή άξια να βιωθεί. Αίτημα πολιτικό και οντολογικό. Ο Άμλετ στοχάζεται για τον χρόνο και τον κόσμο. Και βλέπει την εικόνα ολόκληρη: Καμμιά χρήση του κόσμου δεν είναι καλή. Ο χρόνος εξαρθρώνεται. Ο Άμλετ ζωγραφίζει το ανθρώπινο. Ιχνογραφεί τις αντιθέσεις: Βάθος και επιφάνεια, Είναι και φαίνεσθαι, αντίσταση και υποταγή, ειλικρίνεια και υποκρισία, λόγια και σιωπή, απόκρυψη και αποκάλυψη παράσταση και άρρητο, Ταόρια της γλώσσας και του κόσμουήκαι αντίστροφα. Ο Άμλετ επιθυμεί την επιθυμία ενός καινούργιου κόσμου απαλλαγμένου από ενοχές που θα χτιστεί πάνω στα ερείπια του παλιού.

“Άμλετ” με τον Αν. Ροϊλό στον ρόλο του Σαιξπηρικού ήρωα στο θέατρο Δάσους- Το πρόγραμμα της περιοδείας

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

Μετάφραση ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΕΙΜΩΝΑΣ Επεξεργασία κειμένου- Σκηνοθεσία ΘΕΜΗΣ ΜΟΥΜΟΥΛΙΔΗΣ
Μουσική ΣΤΑΥΡΟΣ ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ Σκηνικό ΜΙΚΑΕΛΑ ΛΙΑΚΑΤΑ Κοστούμια ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΥΡΜΑ
Κινησιολογική επεξεργασία  ΠΑΤΡΙΣΙΑ ΑΠΕΡΓΗ Φωτισμοί  ΝΙΚΟΣ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ
Σπαθογραφίες  ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΡΟΪΛΟΣ Βοηθός σκηνοθέτη  ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΛΙΑΠΟΠΟΥΛΟΥ
Βοηθός Μουσικού  ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΚΑΤΕΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ Βοηθός Ενδυματολόγου  ΕΙΡΗΝΗ ΓΕΩΡΓΑΚΙΛΑ
Βοηθός Ενδυματολόγου β’  ΑΝΔΡΟΜΑΧΗ ΖΑΧΑΡΙΑ Βοηθός Κινησιολόγου ΕΛΕΑΝΝΑ ΖΩΗ

Επικοινωνία  ΕΙΡΗΝΗ ΛΑΓΟΥΡΟΥ
Φωτογραφίες ΕΛΙΝΑ ΓΙΟΥΝΑΝΛΗ Artwork – video  ΘΩΜΑΣ ΠΑΛΥΒΟΣ Μακιγιάζ OLGA FALEICHYK
 
Hair Styling  ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΟΛΙΟΥΣΗΣ Διεύθυνση Παραγωγής  ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΜΟΥΜΟΥΛΙΔΗΣ
Οργάνωση Παραγωγής  ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΑΦΩΤΙΟΥ

Παραγωγή  ΕΠΟΧΗ ΤΕΧΝΗΣ – ArsAeterna5η ΕΠΟΧΗ

ΔΙΑΝΟΜΗ

Άμλετ ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΡΟΪΛΟΣ | Γερτρούδη ΙΩΑΝΝΑ ΠΑΠΠΑ | Κλαύδιος ΜΙΧΑΛΗΣ ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΣ

Πολώνιος – νεκροθάφτης ΘΟΔΩΡΗΣ ΣΚΥΦΤΟΥΛΗΣ

Βερνάρδος Ρόζενγκραντζ  Ηθοποιός Όσρικ ΛοχαγόςΘΑΝΑΣΗΣ ΔΟΒΡΗΣ

Γκίλδενστερν ΜΑΡΟΥΣΚΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ 

Οφηλία ΤΖΕΝΗ ΚΑΖΑΚΟΥ | Οράτιος ΑΡΗΣ ΝΙΝΙΚΑΣ

Λαέρτης Φόρτεμπρας ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ:

19             ΙΟΥΛΙΟΥ   ΚΟΖΑΝΗ

20             ΙΟΥΛΙΟΥ   ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΦΙΛΙΠΠΩΝ

22 – 23     ΙΟΥΛΙΟΥ   ΘΕΑΤΡΟ ΔΑΣΟΥΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

24             ΙΟΥΛΙΟΥ   ΚΙΛΚΙΣ  

25             ΙΟΥΛΙΟΥ   ΒΕΡΟΙΑ

26             ΙΟΥΛΙΟΥ   ΔΙΟΝ  

27             ΙΟΥΛΙΟΥ   ΠΟΛΥΓΥΡΟΣ

30             ΙΟΥΛΙΟΥ   ΧΑΝΙΑ

31             ΙΟΥΛΙΟΥ   ΡΕΘΥΜΝΟ

 1-2           ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟ

 4ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΖΑΚΥΝΘΟΣ

 5ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΑΙΓΙΟ

 6 –7     ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑ

 8             ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΣΠΑΡΤΗ

 9ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΗΛΙΔΑ

10ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΝΙΚΟΠΟΛΙΣ | ΠΡΕΒΕΖΑ

11             ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΛΕΥΚΑΔΑ

13             ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΔΕΛΦΟΙ

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος



Περισσότερα Εδω

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ